Coca – cola: Παγώνει τις διαφημίσεις στα social media – «Δεν υπάρχει χώρος για ρατσισμό»

0
45

Τα όσα συμβαίνουν στις ΗΠΑ, έχουν οδηγήσει μεγάλες εταιρίες να πάρουν θέση και να τοποθετηθούν ενάντια στον ρατσισμό. Σειρά έχει η coca – cola που ανακοίνωσε ότι αποσύρει τις διαφημίσεις της από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς «δεν υπάρχει θέση για ρατσισμό στον κόσμο». Είχε προηγηθεί η Unilever, ακόμα μία πολυεθνική, που ανακοίνωσε και αυτή ότι σταματάει τις διαφημίσεις της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Με μία λακωνική ανακοίνωση, ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola, μιας από τις πιο γνωστές εμπορικές επωνυμίες στον κόσμο, η οποία διαθέτει δυσθεώρητα χρηματικά ποσά για διαφήμιση, δήλωσε την Παρασκευή 27 Ιουνίου ότι αναστέλλει για τουλάχιστον 30 ημέρες τις διαφημίσεις της εταιρείας στα social media.

«Δεν υπάρχει θέση για ρατσισμό στον κόσμο»

«Δεν υπάρχει θέση για τον ρατσισμό στον κόσμο και δεν υπάρχει θέση για τον ρατσισμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης», τόνισε ο Τζέιμς Κουίνσι, αξιώνοντας από όλες αυτές τις πλατφόρμες — τις οποίες πολλές άλλες μεγάλες εταιρείες αποφάσισαν επίσης να μποϊκοτάρουν και να τους στερήσουν διαφημιστικά έσοδα, ώστε να τις αναγκάσουν να κάνουν περισσότερα για την εξάλειψη του περιεχομένου μίσους — να επιδείξουν περισσότερη «διαφάνεια και υπευθυνότητα».

Η Coca-Cola θα επωφεληθεί από την παύση αυτή για να «κάνει αξιολόγηση των διαφημιστικών στρατηγικών της και να δει αν είναι απαραίτητες αναθεωρήσεις», εξήγησε ο Κουίνσι. Η γιγαντιαία εταιρεία αναψυκτικών διευκρίνισε στο δίκτυο CNBC ότι η «παύση» αυτή δε σημαίνει ότι εντάχθηκε στο κίνημα που ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα από ενώσεις υπεράσπισης των Αφροαμερικανών και της κοινωνίας των πολιτών.

#StopHateForProfit

Με το όνομα #StopHateForProfit, η εκστρατεία μποϊκοτάζ των διαφημίσεων στο Facebook τον Ιούλιο υποστηρίζεται κυρίως από την NAACP, την σημαντικότερη οργάνωση για την προάσπιση των Αφροαμερικανών, την ColorOfChange, την ADL (Anti-Defamation League, εβραϊκή οργάνωση), τη FreePress και τη Sleeping Giants.

Έχει στόχο να εξασφαλίσει καλύτερους κανονισμούς όσον αφορά τις οργανώσεις που υποκινούν το μίσος, τον ρατσισμό ή τη βία στο Διαδίκτυο. Νωρίτερα χθες η Unilever, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες της βιομηχανίας τροφίμων και καλλυντικών στον κόσμο, ανακοίνωσε επίσης ότι σταματάει τις διαφημίσεις της στο Facebook, το Twitter και το Instagram στις ΗΠΑ, ως τουλάχιστον το τέλος της χρονιάς, λόγω της «πολωμένης» προεκλογικής περιόδου.

Υπό τις πιέσεις που δέχεται, το Facebook υποχώρησε σχετικά με τις αρχές που πρόβαλλε ο ιδρυτής του Μαρκ Ζάκερμπεργκ, με τον ίδιο να ανακοινώνει τη σκλήρυνση των κανόνων του ιστοτόπου του κοινωνικής δικτύωσης απέναντι στα μηνύματα μίσους.

Γράψτε το σχόλιο σας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Πηγή: Pagenews.gr