COVID – 19 – Από το 1981 με αγάπη

0
69

«Περίπου το 2020 μία ασθένεια που θα μοιάζει με πνευμονία θα εξαπλωθεί στον πλανήτη, θα επιτίθεται στους πνεύμονες και στις αναπνευστικές οδούς και θα ανθίσταται σε όλες τις γνωστές θεραπείες. Πιο περίεργο και από την ίδια την ασθένεια θα είναι το γεγονός ότι θα εξαφανιστεί τόσο ξαφνικά όσο εμφανίστηκε, θα επανεμφανιστεί μετά από χρόνια και μετά θα εκλείψει για πάντα(…) Ο Λι Τσεν αυτομόλησε στις ΗΠΑ μεταφέροντας μία δισκέτα με στοιχεία για το πιο σημαντικό και πιο επικίνδυνο βιολογικό όπλο της Κίνας. Το αποκαλούν «Ουχάν-400» γιατί αναπτύχθηκε στα εργαστήρια RDNA έξω από την πόλη Ουχάν και ήταν η 400η  παραλλαγή του μικροοργανισμού που είχε φτιαχτεί σε αυτά τα εργαστήρια. Ο «Ουχαβ-400» είναι το τέλειο όπλο. Προσβάλλει μόνο τον άνθρωπο. Κανένα άλλο ζωντανό πλάσμα δεν γίνεται φορέας.»

Τα παραπάνω αποσπάσματα είναι από το best seller μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας (εδώ γελάνε) «The eyes of darkness» του Dean Koontz. Το πιο ωραίο με τον εν λόγω μυθιστόρημα είναι ότι πρωτοκυκλοφόρησε το 1981…

Είναι γνωστό ότι η βιομηχανία του θεάματος στις ΗΠΑ, κυρίως το Hollywood, αλλά και ο χώρος των εκδόσεων και της ψυχαγωγίας εν γένει, έχουν διαύλους πληροφόρησης με τα «βαθιά» κέντρα στρατηγικού σχεδιασμού και αποφάσεων τα οποία χρησιμοποιούν τον κινηματογράφο, τα βιβλία, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια κλπ για να περνούν κατά περίπτωση «μηνύματα», να προετοιμάζουν ή να κατευθύνουν την κοινή γνώμη, να χειραγωγούν ή να διαμορφώνουν τάσεις. Δεν είναι κάτι περίεργο, ούτε κρυφό. Η εργαλειοποίηση της επικοινωνίας σε όλο της το φάσμα, στην εποχή μας από μία ταινία μέχρι ένα άρθρο και από ένα βιβλίο μέχρι μία διαφήμιση και ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι, είναι τόσο παλιά όσο και ο ανθρώπινος πολιτισμός.  Η εικόνα, ο διήγηση, τα σύμβολα, ήταν πάντα εργαλείο επηρεασμού και διαμόρφωσης καταστάσεων και συνειδήσεων.

Δεν παύουν ωστόσο «συμπτώσεις» όπως η παραπάνω να είναι εντυπωσιακές. Η «προαναγγελία» προ τεσσαρακονταετίας μίας πανδημίας με λεπτομερή στοιχεία – τη φύση της ίδιας της νόσου, το όνομα, την περιοχή, τη χρονολογία – είναι κάτι που δεν το προσπερνά κάποιος εύκολα. Θα μπορούσε βέβαια να μην είναι «προαναγγελία» αλλά εφαρμογή της ιδέας, που κάποιος βρήκε «καλή» για τον σκοπό του, στην πράξη. Είναι βέβαιο εξάλλου ότι τέτοιου είδους βιολογικά όπλα υπάρχουν, όπως και άλλα με διαφορετική δράση. Επειδή η χρησιμοποίηση του θεάματος και της επιστημονικής φαντασίας από τα κέντρα αποφάσεων και το αντίστροφο, η «έμπνευση» των κέντρων από την επιστημονική φαντασία, συμπλέκονται και διαπλέκονται, χωρίς να είναι πάντα διακριτή η γραμμή μεταξύ των δύο, συνήθως η αποκωδικοποίηση και η ερμηνεία μένουν στο πεδίο των υποθέσεων.

Ο εκπρόσωπος του Υπουργείου Εξωτερικών της Κίνας, Ζάο Λιτζιάν, κατηγόρησε ευθέως τις ΗΠΑ ότι η πανδημία του κορωνοϊού είναι στην ουσία αμερικανική επίθεση με βιολογικά όπλα κατά της χώρας του.

«Πότε άρχισε ο ασθενής μηδέν στις ΗΠΑ; Πόσα άτομα έχουν μολυνθεί; Ποια είναι τα ονόματα των νοσοκομείων; Μπορεί να είναι ο στρατός των ΗΠΑ που έφερε την επιδημία στη Ουχάν. Να είστε διαφανής! Δημοσιεύστε τα δεδομένα σας! Οι ΗΠΑ μας οφείλουν μια εξήγηση!». 

Ο ισχυρισμός του Κινέζου αξιωματούχου δεν στέκει πολύ, χωρίς  να μπορεί να αποκλειστεί οτιδήποτε. Εκ του αποτελέσματος, μέχρι στιγμής, φαίνεται ότι η βλάβη, υγειονομική και οικονομική, θα είναι μεγαλύτερη στη Δύση απ’ ό,τι στην Κίνα. Η καταστροφή που συμβαίνει πχ στη Wall Street κλονίζει ακόμα και την μέχρι πρότινος βεβαιότητα επανεκλογής του Ντόναλντ Τραμπ. Ενδέχεται οι κατηγορίες των Κινέζων κατά των ΗΠΑ να οφείλονται απλά σε προσπάθεια αποπροσανατολισμού από τις δικές τους ευθύνες για αυτό που συμβαίνει στον πλανήτη. Όπως είπαμε, όμως, σε αυτές τις περιπτώσεις οι αναλύσεις τις περισσότερες φορές μένουν στη σφαίρα των υποθέσεων. Τα απτά γεγονότα είναι η πανδημία του κορωνοϊού και το βιβλίο που την περιέγραφε πριν από σαράντα χρόνια…

Πηγή: Pagenews.gr