Φώφη Γεννηματά: Ώρα να τελειώνει η κυβέρνηση με το επικοινωνιακό σόου των εμβολιασμών

0
11

Αντιδράσεις και από το ΚΙΝΑΛ για τον εμβολιασμό κυβερνητικών στελεχών. Η Φώφη Γεννηματά ζητάει από την κυβέρνηση περισσότερη διαφάνεια για το σχέδιο αντιμετώπισης της πανδημίας και προειδοποιεί ότι αν επαναληφθούν τα λάθη του φθινοπώρου μπορεί να έρθουμε αντιμέτωποι με ένα τρίτο κύμα.

«Είναι ώρα να τελειώσει το επικοινωνιακό show της κυβέρνησης με τα εμβόλια. Η δουλειά της είναι ο αποτελεσματικός εμβολιασμός και το ασφαλές άνοιγμα», σχολίασε η Φώφη Γεννηματά με αφορμή την προβολή εμβολιασμών κυβερνητικών παραγόντων.

Η πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής επισήμανε την «ευθύνη του πρωθυπουργού να εφαρμοστεί επιτέλους ένα σχέδιο, με διαφάνεια, χωρίς εξαιρέσεις και παρεμβάσεις». Η ίδια σημείωσε πως η κυβέρνηση θυμήθηκε τα τεστ στο «και πέντε», όταν το Κίνημα Αλλαγής το ζητάει μήνες.

«Περιμένουμε δημόσια αξιόπιστα επιδημιολογικά στοιχεία για κάθε περιοχή που ανοίγει. Όπως και καλύτερη οργάνωση προκειμένου να ανοίξουν τα σχολεία», ανέφερε η Φώφη Γεννηματά.

«Τα λάθη που έγιναν στο δεύτερο κύμα και τα πληρώσαμε ακριβά, δεν πρέπει να επαναληφθούν. Αν η κυβέρνηση λειτουργήσει ξανά με τη λογική του βλέποντας και κάνοντας το τρίτο κύμα- στο οποίο αναφέρθηκε και σήμερα ο κ. Μητσοτάκης- δεν θα αργήσει, με ευθύνη της, να έρθει», τόνισε η πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής.

Στο ίδιο μήκος κύματος ο Παύλος Χρηστίδης μιλώντας σε ραδιοφωνική συνέντευξη ανέφερε: «Είναι πολύ σημαντικό και άκρως θεσμικά παραδειγματικά συμβολικό, η πολιτική και πολιτειακή ηγεσία, εκπρόσωποι της εκκλησιαστικής ηγεσίας και ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ να εμβολιάζονται. Το παράδειγμα της ευθύνης και της προστασίας της δημόσιας υγείας είναι αγαθό που πρέπει να προασπίζεται από όλους και όλοι να αναλαμβάνουν τη διαχείριση της ευθύνης που τους αναλογεί. Αλλά φτάνει ως εκεί, προσωπικά σόου δεν χρειάζονται».

Δήλωσε ακόμα πως η καμπάνια ενημέρωσης για τον εμβολιασμό έχει αργήσει:

Έχει αργήσει η ολοκληρωμένη ενημέρωση των πολιτών για το εμβόλιο και τη σημασία του. «Η καμπάνια είναι χρήσιμη, αρκεί να εξυπηρετεί το στόχο της ενημέρωσης των πολιτών, αντιμετώπισης των fake news και της εύλογης αγωνίας των πολιτών, σχετικά με τις πρωτόγνωρες συνθήκες της πανδημίας», είπε ο εκπρόσωπος Τύπου του Κινήματος Αλλαγής και τόνισε: «Η καμπάνια, όμως, αυτή τη φορά δε μπορεί να γίνει με όρους «λίστας Πέτσα». Χρειάζεται διαφάνεια, αντικειμενικούς όρους στη διάθεση των χρημάτων, που σχετίζονται με την αναγνωσιμότητα, ακροαματικότητα ή τηλεθέαση των ΜΜΕ και φυσικά συμπερίληψη των επαρχιακών ΜΜΕ» .

Γράψτε το σχόλιο σας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Πηγή: Pagenews.gr