Κατερίνη: Γιατρός πέθανε μια μέρα μετά τη δεύτερη δόση με Pfizer

0
48

Τραγική κατάληξη είχε ένας γιατρός στην Κατερίνη έπειτα από τον εμβολιασμό του με Pfizer.

Ένας γιατρός στην Κατερίνη έφυγε από τη ζωή ξαφνικά, μια μέρα μετά τη χορήγηση της δεύτερης δόσης του εμβολίου της Pfizer. Η είδηση επιβεβαιώθηκε από τον πρόεδρο του Ιατρικού Συλλόγου Πιερίας, Ηρακλή Τσσνικίδη. Μιλώντας στην τηλεόραση του OPEN, τόνισε ότι ο συνάδερφος του είχε λάβει τη δεύτερη δόση του εμβολίου το Σάββατο. Μια μέρα αργότερα μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο καθώς ένιωσε δυσφορία.

Δεν πρόλαβαν οι συνάδελφοι του

Οι γιατροί έκαναν προσπάθειες για να τον κρατήσουν στη ζωή αλλά δεν τα κατάφεραν. Σύμφωνα με τον κ. Τσακινίδη τα στοιχεία έχουν σταλεί στην ιατροδικαστική υπηρεσία Θεσσαλονίκης για να φανούν τα αίτια του θανάτου. Σε ερώτηση που δέχτηκε για το αν ο 61χρονος γιατρός είχε κάποιο υποκείμενο νόσημα, ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Πιερίας τόνισε ότι δεν γνώριζε κάτι τέτοιο. «Ο θάνατός του προήλθε από ανακοπή καρδιάς». Πάντως ο κ. Τσακινίδης υποστήριξε ότι «δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι ο θάνατος συνδέεται ή όχι με τον εμβολιασμό».

Καλάβρυτα: Μια άτυχη γυναίκα κατέρρευσε αμέσως μετά τον εμβολιασμό της στον προθάλαμο αναμονής του νοσοκομείου.

Ακόμη ένας θάνατος έπειτα από εμβολιασμό κατά του κορωνοϊού σημειώθηκε στη χώρα μας. το μεσημέρι της Παρασκευής 18/6 στο Νοσοκομείο Καλαβρύτων μια γυναίκα, η οποία είχε μεταβεί για να της χορηγηθεί η δεύτερη δόση του εμβολίου, δυστυχώς απεβίωσε.

Η άτυχη γυναίκα κατέρρευσε αμέσως μετά τον εμβολιασμό της στον προθάλαμο αναμονής του νοσοκομείου. Το περιστατικό ερευνάται από το νοσοκομείο και τις αρμόδιες υπηρεσίες προκειμένου να αποδειχθεί αν ο θάνατός της συνδέεται όντως με τον εμβολιασμό της ή αν οφείλεται σε άλλη αιτία.
Σύμφωνα με τοπικές ιστοσελίδες, έπαθε αλλεργικό σοκ και ύστερα κατέληξε παρά τις προσπάθειες των γιατρών του νοσοκομείου για ανάνηψη. Το εμβόλιο που έκανε της εταιρίας Pfizer.

Γράψτε το σχόλιο σας

Πηγή: Pagenews.gr