Κιάρα Φεράνι: Η Ιταλίδα καλλονή

0
39

Η Κιάρα Φεράνι είναι από τις γνωστές στο Instagram και όχι άδικα, αφού ο,τι κάνει γίνεται κατευθείαν μόδα.

Μπορεί τα κομμωτήρια να μην έχουν ανοίξει ακόμα αλλά το hair look που μοιράστηκε στο Instagram της η Κιάρα Φεράνι θα σε κάνει να ανυπομονείς για ένα ψαλίδισμα ανανέωσης. Η διάσημη Ιταλίδα influencer κάνει συχνά throwback θυμίζοντάς μας στιλιστικές-και όχι μόνο- στιγμές από το παρελθόν της. Καθώς πλησιάζει ο καιρός να φέρει στον κόσμο την κόρη της η Φεράνι αναπόλησε για λίγο τις μέρες των κόκκινων χαλιών και του γκλάμουρ πριν την πανδημία.

Συγκεκριμένα ανέβασε μια φωτογραφία από την εμφάνισή της στις Κάννες το 2019 με ένα καταπληκτικό κοντό καρέ.
Το blunt bob της ίσιο και «αυστηρό», χωρίς φιλαρίσματα ή φράντζες και με χωρίστρα στη μέση ήταν η επιτομή της κομψότητας. Η ίδια σχολίασε το κούρεμα γράφοντας: «Αυτό το μαλλί ήταν… φωτιά». Και δεν έχει άδικο. Είναι μάλλον το ιδανικό κούρεμα για την Άνοιξη και σε συνδυασμό με την συγκεκριμένη απόχρωση μας βάζει ιδέες για αλλαγές.

Κιάρα Φεράνι: To βιογραφικό της

Δημιούργησε το blog της, τον Οκτώβριο του 2009. Το 2010, κυκλοφόρησε τη δική της σειρά υποδημάτων, ενώ εμφανίστηκε και στα ιταλικά βραβεία MTV TRL. Τον Μάρτιο του 2011, το περιοδικό «New York» τη χαρακτήρισε ως «Μια από τις μεγαλύτερες street-style stars της χρονιάς» ενώ το Δεκέμβριο του ίδιου έτους, το περιοδικό «Teen Vogue» τη χαρακτήρισε ως τη νέα ανερχόμενη blogger, που παράλληλα είναι φοιτήτρια νομικής. Μέχρι εκείνη τη στιγμή, το blog της έφτασε να έχει παραπάνω από 12 εκατομμύρια επισκέψεις το μήνα. Ως το 2013, κατάφερε να κερδίσει ποικίλους τίτλους αναγνώρισης ως blogger ενώ πόζαρε και ως μοντέλο για την εταιρία ρουχισμού «Guess» σε μία φωτογράφηση, η οποία μεταγενέστερα έγινε διαφημιστική καμπάνια.

Τον Δεκέμβριο του 2013, εξέδωσε ένα ηλεκτρονικό βιβλίο με τον τίτλο «The Blonde Salad» (όπως η ονομασία του blog της) στην ιταλική γλώσσα, ενώ επίσης συνεργάστηκε με τον Στιβ Μάντεν, για το σχεδιασμό μίας συλλογής υποδημάτων, που κυκλοφόρησε τελικά την άνοιξη του 2014, αποτελούμενη από εννέα διαφορετικά σχέδια. Τον Αύγουστο του 2014, εμφανίστηκε ως guest κριτής στο τηλεοπτικό σόου μόδας «Project Runway» ενώ γενικά εκείνη τη χρονιά, τα έσοδα της αυξήθηκαν κατά οκτώ εκατομμύρια.

Τον Ιανουάριο του 2015, το blog (The Blonde Salad) και η σειρά υποδημάτων της (Chiara Ferragni Collection), έγιναν αντικείμενο μελέτης στη σχολή διοίκησης επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ ενώ λίγο αργότερα, τον Μάρτιο, πόζαρε στο εξώφυλλο της ισπανικής Vogue, γεγονός που την έκανε τη πρώτη blogger που ποζάρει για εξώφυλλο της Vogue. Μέχρι τότε, είχε ποζάρει για περισσότερα από 50 εξώφυλλα περιοδικών παγκοσμίως. Τον Ιανουάριο του 2016, υπέγραψε συνεργασία με την εταιρία Pantene και έγινε η παγκόσμια αντιπρόσωπος της.

Το 2017 υπέγραψε συνεργασία με την εταιρία «Intimissimi» ενώ στις 26 Ιουλίου 2017, άνοιξε το πρώτο της μαγαζί της με ρούχα (Chiara Ferragni Collection) στο Μιλάνο. Την ίδια χρονιά, χαρακτηρίστηκε από το περιοδικό «Forbes» ως «Η πιο σημαντική παράγοντας επιρροής στον κόσμο» και επιλέχθηκε ακόμα να συμμετάσχει στη χριστουγεννιάτικη συλλογή της εταιρίας «Swarovski» με μοντέλα όπως Κάρλι Κλος και Ναόμι Κάμπελ. Τον Μάιο του 2018, η εφημερίδα «Footwear News» την χαρακτήρισε ως «Μια από τις μαμάδες με τη περισσότερη επιρροή στη βιομηχανία της μόδας».

To 2019 ξεκίνησε συνεργασία με την εταιρεία καλλυντικών «Lancôme Paris», δημιουργώντας την σειρά «Lancôme X Chiara Ferragni». Έχει ποζάρει σε πλήθος περιοδικών μόδας παγκοσμίως, ως εξώφυλλο, όπως Vogue (Ισπανία, Τουρκία, Κίνα), Elle (Ιταλία, Ολλανδία, Ιαπωνία, Ισπανία, Ουκρανία), «Harper’s Bazaar» (Σιγκαπούρη, Ταϊβάν, Ρωσία), «Glamour» (Ιταλία, Μεξικό, Τουρκία, Ισπανία, Βραζιλία, Ρωσία, Πολωνία, Ρουμανία), «Cosmopolitan» (

Γράψτε το σχόλιο σας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Πηγή: Pagenews.gr