ΜΜΕ, διαφημίσεις και αποκαλύψεις

0
48

Πολύς λόγος γίνεται τις τελευταίες εβδομάδες για τη λίστα Πέτσα, τις αποκαλύψεις της ΕΥΠ για κυκλώματα επίορκων αστυνομικών- πολιτικών επιρροών και τη δικαστική διαμάχη Καλογρίδη- CCC. Όλα τα θέματα είναι πολύ σοβαρά και το καθένα πρέπει να αντιμετωπιστεί ξεχωριστά. Το επισημαίνω γιατί βλέπω τη διάθεση ορισμένων να διαβάζουν τις αποκαλύψεις της ΕΥΠ, πχ, επιλεκτικά. Μόνο ό,τι τους συμφέρει. Οι μεν για εμπλοκή πολιτικών σε παράνομες οικονομικές συναλλαγές και οι δε για εμπλοκή πολιτικών σε παράνομες ερωτικές συναλλαγές.

Δύο παρατηρήσεις: πρώτον, συμψηφισμοί σε τόσο σοβαρές υποθέσεις, όπως είναι παραδικαστικά κυκλώματα και υποθέσεις παιδεραστίας δε μπορεί να γίνουν και, δεύτερον, οι εμπλεκόμενες αρχές οφείλουν να προχωρήσουν στην άσκηση διώξεων, αν έχουν στοιχεία, αλλιώς να συνεχίσουν την έρευνά τους μακριά απο τα φώτα της δημοσιότητας. Γιατί, αλλιώς οι πολίτες θα μείνουν με την αίσθηση πως όλα κουκουλώνονται σε αυτή τη χώρα. Η χειρότερη δυνατή προοπτική και με διαφορά.

Μπορεί η Ελλάδα να μην είναι θεσμικός παράδεισος, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι και αποτυχημένο κράτος. Όπου κυριαρχούν οι παράνομοι και τα κυκλώματα.

Δικαιοσύνη, κυβέρνηση και αντιπολίτευση οφείλουν να υπερασπιστούν τη χώρα και να μην επιτρέψουν να δηλητηριαστεί η κοινή γνώμη. Έχει συμβεί πολλές φορές στο παρελθόν και φθάσαμε στο σημείο να δούμε τους φασίστες στη Βουλή. Είναι κάτι που δεν πρέπει να συμβεί ξανά. Ποτέ ξανά για την ακρίβεια. Και σε αυτό το παιχνίδι είναι λάθος να εμπλέκονται τα ΜΜΕ. Γιατί φοβάμαι πως το όλο σκηνικό με τη λίστα Πέτσα στοχεύει στη στοχοποίηση μέσων ενημέρωσης και δημοσιογράφων. Στη δική μας περίπτωση εκδότες και δημοσιογράφοι δε θα πρέπει να περιμένουμε τους πολιτικούς. Θα πρέπει να δημιουργηθεί μία πλατφόρμα όπου όλοι οι πελάτες θα αναρτούν τις διαφημίσεις τους στα μέσα ενημέρωσης. Για να ξέρουν οι πάντες ποιος δίνει τι και σε ποιον. Ώστε να μπορούν να αξιολογήσουν, να κρίνουν και να συγκρίνουν και τις δημοσιογραφικές πράξεις του κάθε μέσου ενημέρωσης.

Καλύτερη απάντηση από τη διαφάνεια δεν υπάρχει. Άλλωστε τα ΜΜΕ είναι επιχειρήσεις που δημοσιεύουν ισολογισμούς και έχουν όλα γνωστό ιδιοκτήτη. Ας μπει μία ακόμη εγγύηση διαφάνειας να τελειώνουμε. Να μην μπορεί κανείς να κρεμάσει κανέναν στα μανταλάκια στο μέλλον. Να μη μπορεί κανείς να υποσκάψει το κύρος της δουλειάς ανθρώπων που δουλεύουν σκληρά αμέτρητες ώρες κάθε μέρα. Και κάτι ακόμη: τα ΜΜΕ να δημοσιεύουν και τους αριθμούς έστω των εργαζομένων που απασχολούν. Γιατί είναι άλλο πράγμα να παίρνεις 50 χιλιάδες με πέντε εργαζόμενους και άλλο 500 χιλιάδες με πεντακόσιους. Έχει διαφορά και θλίβομαι πολύ που δεν την βλέπουν και ορισμένοι συνάδελφοι. Τουλάχιστον ας ξέρουν οι πολίτες πόσοι και ποιοι εργάζονται στο μέσο που επιλέγουν για να ενημερωθούν. Ώστε ο καθένας να παίρνει και τα ρίσκα του.

Γράψτε το σχόλιο σας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Πηγή: Pagenews.gr