NIKAS: Η εταιρεία που είναι συνώνυμη με τα αλλαντικά

0
118

Η NIKAS ξεκίνησε το 1966, με αφετηρία το όραμα ενός ανθρώπου, για δημιουργία ξεχωριστών αλλαντικών που βασίζονταν στην καλή ποιότητα και στην υψηλή ασφάλεια. Σήμερα, μετά από περισσότερα από 50 χρόνια, εξακολουθεί να δημιουργεί και να προσφέρει όχι μόνο ποιοτικά, αλλά και ασφαλή αλλαντικά. Είναι μια εταιρεία που βρίσκεται στο καθημερινό τραπέζι με νόστιμα, ποιοτικά και πρωτοποριακά προϊόντα για όλη την οικογένεια και όλες τις στιγμές, ακολουθώντας πιστά την παράδοση.

Η ιστορία της NIKAS

Όπως αναφέρει και η NIKAS στην επίσημη ιστοσελίδα της, «είναι καλό η ιστορία των αλλαντικών να συνυπάρχει με την πορεία σου. Η NIKAS είναι από μόνη της μια ολόκληρη ιστορία, συνώνυμη με τα αλλαντικά στην Ελλάδα. Mια ιστορία η οποία ξεκινά πριν από 2.500 χρόνια και έχει καταγράψει μια αστείρευτη ποικιλία γεύσεων. Τα αλλαντικά αποτελούσαν πάντα κυρίαρχο έδεσμα της ελληνικής διατροφής. Από τον καβουρμά του Έβρου, την πορκέτα της Ευρυτανίας και το σύγκλινο της Μάνης, μέχρι τη λούντζα των Κυκλάδων και το απάκι της Κρήτης. Μαζί με το ζαμπόν, το λουκάνικο, το μπέικον και το σαλάμι αέρος, η Ελλάδα απολαμβάνει τις γευστικές προκλήσεις που δημιούργησε η φαντασία, η εφευρετικότητα και το μεράκι γενεών».

Η ανάγκη συντήρησης του κρέατος δημιούργησε την ιδέα της μεταποίησης, που σήμερα ονομάζεται «αλλαντοποίηση». Η NIKAS από το 1966 ξεκίνησε την αλλαντοποίηση «νιώθοντας και προλαβαίνοντας τις προτιμήσεις του Έλληνα καταναλωτή από τότε έως και σήμερα.  Είναι καλό να γίνεσαι ένα με την καθημερινότητα των καταναλωτών σου».

Ποιότητα και γεύση με τη NIKAS

«Για εμάς η γεύση είναι απόλυτα συνδεδεμένη με τη λέξη ποιότητα. Όταν ένα προϊόν NIKAS φτάνει στο τραπέζι, καθημερινά για περισσότερο από 50 χρόνια, έχει περάσει τις… εξετάσεις του. Γιατί πριν περάσει από τις εξετάσεις του καταναλωτή, περνάει πρώτα τις πιο σκληρές, τις δικές μας! Και αυτές ξεκινούν από την αυστηρή επιλογή του κρέατος, ελέγχοντας όλες τις πιστοποιήσεις διατροφής και προέλευσης του ζώου. Το ίδιο γίνεται και για όλες τις πρώτες ύλες και τα καρυκεύματα που χρησιμοποιούμε, ώστε να έχει το τελικό προϊόν τη σφραγίδα ποιότητας NIKAS. Και όταν εμείς λέμε ποιότητα, δεν εννοούμε μόνο άλλη μια σφραγίδα από έναν φορέα πιστοποίησης ποιότητας. Eννοούμε τη γνώση, τη φροντίδα και την εμπειρία χρόνων, που έχει ο κάθε υπάλληλος της εταιρείας NIKAS και φροντίζει να φθάνει στο σπίτι του καταναλωτή ένα προϊόν ασφαλές, νόστιμο και ποιοτικό».

Η ιστορία του brand, απέδειξε ότι η δημιουργία σπουδαίων προϊόντων που άντεξαν στο χρόνο και αγαπήθηκαν από τους καταναλωτές, ήταν και το αποτέλεσμα της εργασίας σπουδαίων ανθρώπων που η ίδια η εταιρεία επένδυσε σε αυτούς καθώς στην εταιρεία NIKAS πιστεύουν πως «δεν χτίζεις απλά μια επιχείρηση, αλλά χτίζεις τους ανθρώπους και αυτοί με τη σειρά τους χτίζουν τo ίδιο το brand. Είναι φιλοσοφία που έκανε το όνομα NIKAS συνώνυμο με τα αλλαντικά».

Αυξημένες οι πωλήσεις της NIKAS το 2020

Και να σημειωθεί πως αυξημένες πωλήσεις κατά 11,71% παρουσίασε ο Όμιλος ΝΙΚΑΣ το 2020 οι οποίες ανήλθαν στα 57,77 εκατομμύρια ευρώ έναντι πωλήσεων 51,72 εκατομμυρίων ευρώ της χρήσης του 2019. Καρά την ίδια χρήση αύξησε τα μερίδια στην συνολική αγορά αλλαντικών από 20,3% σε 21,4% σε όγκο πωλήσεων και από 19,1% σε 20,7% σε αξία, διατηρώντας ηγετική θέση σε πολλές επιμέρους κατηγορίες προϊόντων, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Τα συνολικά μικτά κέρδη του Ομίλου σημείωσαν αύξηση κατά 28,59% σε σχέση με αυτά της προηγούμενης χρήσεως και διαμορφώθηκαν σε 13,869  εκατομμύρια ευρώ έναντι 10,785 εκατομμυρίων ευρώ, με το περιθώριο μικτού κέρδους να αυξάνεται κατά 3,15 ποσοστιαίες μονάδες. Το συνολικό EBITDA του Ομίλου, διαμορφώθηκε σε κέρδη 3,002 εκατομμύρια ευρώ έναντι κερδών 877.000 ευρώ κατά την προηγούμενη χρήση. Τα συνολικά αποτελέσματα προ φόρων (EBT) ανήλθαν στη χρήση του 2020 σε ζημίες 809.000 ευρώ έναντι ζημιών 3,027 εκατομμυρίων ευρώ κατά την προηγούμενη χρήση.

Γράψτε το σχόλιο σας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Πηγή: Pagenews.gr