Pizza Fan: Η Νο1 πίτσα delivery στην Ελλάδα

0
55

Όταν ξεκίνησε το 1996 η Pizza Fan τη λειτουργία της, από τα πρώτα βήματά της εστίασε την προσοχή της στην ικανοποίηση των γευστικών αναγκών και απαιτήσεων των καταναλωτών. Γι’ αυτό ανέπτυξε ένα πολύπλευρο και ευέλικτο πελατοκεντρικό σύστημα (CRM), που της επιτρέπει να επικοινωνεί καθημερινά με τους καταναλωτές της και να βελτιώνει συνεχώς τα προϊόντα της. Εισάγει νέα πρωτοποριακά προϊόντα, όπως η PIZZA με πολύσπορο ζυμάρι , η πίτσα με λεπτή crispy ζύμη, και η PIZZA 4X4 δηλαδή με τη μεγαλύτερη διάμετρο, 50cm, στην Ελλάδα.

«Αφορμή για την ίδρυση της Pizza Fan, το 1996, πέραν της πεποίθησης ότι μπορούμε να προσφέρουμε ένα καλό προϊόν, ήταν και η γνώση ότι έλειπε ένα πελατοκεντρικό μοντέλο στον κλάδο. Εκτός από τα καταστήματα, δημιουργήσαμε call center μέσω του οποίου δρομολογούνται, μέχρι και σήμερα, όλες οι παραγγελίες και αποστέλλονται στα καταστήματα.

Κατ΄αυτόν τον τρόπο, είχαμε και έχουμε πλήρη επίγνωση των «customer satisfaction» και «quality control». Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, η Pizza Fan, πολύ σύντομα, έγινε η αγαπημένη πίτσα στην Ελλάδα, καθώς μέσα από την καθημερινή επαφή με τον πελάτη έχουμε τη δυνατότητα να γνωρίζουμε τον βαθμό εξυπηρέτησης συγκριτικά με τις απαιτήσεις των πελατών.

Έχοντας αυτή την πολύτιμη γνώση, μπορέσαμε να προσεγγίσουμε καλύτερα τα ζητούμενα της ελληνικής αγοράς, βελτιώνοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας με βάση τις απαιτήσεις των πελατών μας. Παράλληλα, καταφέραμε να ανταποκριθούμε στο ενδεδειγμένο «value for money» σύμφωνα με τα δεδομένα της αγοράς» θα πει στο epixeiro.gr ο ιδρυτής της εταιρείας Κωνσταντίνος Αντάρας.

Προερχόμενος από το χώρο του marketing ο κ. Αντάρας είχε την ευκαιρία να διαπιστώσει την ανάγκη που υπήρχε στην αγορά και δημιούργησε το brand που θα μπορούσε να ανταποκριθεί αποτελεσματικά σε αυτή την ανάγκη. Κέντρο στην επιτυχημένη αυτή προσπάθεια είναι ο καταναλωτής και οι γευστικές ανάγκες του και για το λόγο αυτό η Pizza Fan δημιουργεί καινότομα προϊόντα που διευρύνουν τους γευστικούς ορίζοντες του καταναλωτή αλλά παράλληλα ανταποκρίνονται και στις διατροφικές του συνήθειες.

Ήδη για την επέκταση της αλυσίδας χρησιμοποιείται το σύστημα του franchising και όπως θα πει στην ίδια συνέντευξη ο κ. Αντάρας: «Κάθε επιχειρηματίας που αποφασίζει να ενταχθεί στην οικογένεια της Pizza Fan, εκπαιδεύεται στην τεχνογνωσία που έχουμε αναπτύξει με τη πολυετή πείρα μας στον κλάδο. Του παρέχεται από την εταιρεία συνεχής υποστήριξη και εκπαίδευση, τόσο στα προϊόντα μας όσο και στη λειτουργία του καταστήματος.

Απαίτησή μας από τους franchisee μας είναι να ταυτίζονται οι στόχοι τους με αυτούς της εταιρείας, να εργάζονται δηλαδή αδιάκοπα για να προσφέρουν σωστή εξυπηρέτηση και ποιοτικά προϊόντα που να ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές μας».

Σήμερα η Pizza Fan απαρτίζεται από 73 καταστήματα στην Ελλάδα (51 στην Αττική και 22 στην επαρχία) και ένα κατάστημα στην Κύπρο, στη Λευκωσία. Η εταιρεία εξυπηρετεί πάνω από 1.500.000 πελάτες τον χρόνο, με πάνω από 5.000.000 παραγγελίες.

Στόχος της εταιρείας σύμφωνα με τον κ. Αντάρα είναιη παροχή προϊόντων που θα ικανοποιούν τις γευστικές προδιαγραφές και του πιο απαιτητικού καταναλωτή ενώ στα σχέδια της επιχείρησης είναι και η επέκταση των καταστημάτων και στα Βαλκάνια.

Πηγή: Pagenews.gr