ΠΟΥ κορωνοϊός: «Βόμβα» του Guardian – Εταιρεία παρέσυρε τον Οργανισμό και κράτη σε λάθος χειρισμούς

0
50

Σε μια αποκάλυψη που θα συζητηθεί προχώρησε ο Guardian, καθώς σε ρεπορτάζ του αποκαλύπτει ότι ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας και ορισμένες χώρες άλλαξαν τους χειρισμούς τους και τις μεθόδους θεραπείας του κορωνοϊού που είχαν επιλέξει, με βάση αμφίβολης ποιότητας στοιχεία από την εταιρεία Surgisphere.

Πιο αναλυτικά, τα στοιχεία πάνω στα οποία στηρίχτηκαν ο ΠΟΥ και τα κράτη προέρχονταν από αυτή τη μικρή αμερικανική εταιρεία αναλύσεων. Η Surgisphere έθεσε, μάλιστα, υπό αμφισβήτηση την εγκυρότητα σημαντικών μελετών, οι οποίες δημοσιεύθηκαν σε ένα από τα πιο έγκυρα ιατρικά περιοδικά παγκοσμίως. Στην έρευνά της η αγγλική εφημερίδα αποκαλύπτει ότι η εταιρεία Surgisphere με έδρα τις Ηνωμένες Πολιτείες, στους υπαλλήλους της οποίας φαίνεται να συμπεριλαμβάνεται ένας συγγραφέας επιστημονικής φαντασίας καθώς και ένα μοντέλο για περιεχόμενο που απευθύνεται μόνο σε ενήλικες, παρείχε στοιχεία σε πολυάριθμες μελέτες πάνω στην ασθένεια COVID-19, αλλά έχει μέχρι τώρα αποτύχει στο να εξηγήσει επαρκώς τα δεδομένα ή την μεθοδολογία που ακολούθησε.

Τι ισχυρίζεται η αμερικάνικη εταιρία

Τα στοιχεία αυτά, τα οποία η εταιρεία ισχυρίζεται ότι έχει συγκεντρώσει νόμιμα από περισσότερα από χίλια νοσοκομεία παγκοσμίως, διαμορφώνουν τη βάση επιστημονικών άρθρων που έχουν οδηγήσει σε αλλαγές στην πολιτική για τις θεραπείες της COVID-19 σε χώρες της Λατινικής Αμερικής. Επιπλέον, η εταιρεία βρισκόταν και πίσω από απόφαση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και ινστιτούτων ερευνών ανά τον κόσμο, να διακόψουν τις δοκιμές του αμφιλεγόμενου φαρμάκου, υδροξυχλωροκίνη. Δύο από τα κορυφαία ιατρικά περιοδικά στον κόσμο, το «The Lancet» και το «New England Journal of Medicine», δημοσίευσαν μελέτες βασισμένες σε στοιχεία από την Surgisphere.

Αργά την Τρίτη, αφότου ήρθε σε επικοινωνία με τον Guardian, το περιοδικό «Lancet» κοινοποίησε μία «έκφραση ανησυχίας» σχετικά με τη μελέτη που δημοσίευσε. Παρόμοια αναγγελία έκανε και το «New England Journal of Medicine». Τα περιοδικά, προφανώς, ανησύχησαν μετά τις αποκαλύψεις της εφημερίδας αφού πραγματικά φαίνεται να υπάρχει μια μεγάλη και ανησυχητική απάτη. Ένας ανεξάρτητος έλεγχος για την προέλευση και την εγκυρότητα των εν λόγω δεδομένων, θα διεξαχθεί από συντάκτες που δεν σχετίζονται με την Surgisphere, λόγω των «ανησυχιών σχετικά με την αξιοπιστία» τους.

Γράψτε το σχόλιο σας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Πηγή: Pagenews.gr