Τα καλά παιδιά της δημοσιογραφίας δεν μιλάνε με γεμάτο το στόμα

0
55

Από μία πρώτη ανάγνωση της λίστας των ΜΜΕ που έδωσε στην δημοσιότητα η κυβέρνηση προκύπτει ότι περί τις 200 ιστοσελίδες και blogs, από ανύπαρκτα έως μηδαμινής επισκεψιμότητας και απήχησης, εισέπραξαν χρήματα από την καμπάνια “Μένουμε Σπίτι”. Μεταξύ των ιδιοκτητών που εισέπραξαν χρήματα εμφανίζονται ένας πορνοβοσκός, κάποιοι εντελώς άσχετοι με τον τομέα της ενημέρωσης αλλά και κουμπάροι και συγγενείς κλπ βουλευτών και στελεχών της ΝΔ

Πρόκειται για sites και blogs άγνωστα όχι μόνο στο πανελλήνιο αλλά και στο τοπικό ή στο εξειδικευμένο κοινό στο οποίο υποτίθεται ότι απευθύνονται. Κάποια άνοιξαν τους μήνες της επιδημίας για να εισπράξουν από την καμπάνια και όπως άνοιξαν έτσι θα κλείσουν, ενώ κάποια άλλα ήταν μήνες ή χρόνια εκτός λειτουργίας. Παράλληλα η κυβέρνηση έκοψε από την χρηματοδότηση κάποια μέσα ενημέρωσης, κάνοντας αξιολόγηση του περιεχομένου τους, ως μη όφειλε.

Για να δικαιολογήσει τα 20 εκατομμύρια ευρώ, ο εκπρόσωπος της κυβέρνησης είπε ότι μέλημά του για την ένταξη των μέσων ενημέρωσης στην καμπάνια ήταν “να τηρούνται οι αρχές της αντικειμενικότητας και αμεροληψίας, της ηθικής και δεοντολογίας, συνεκτιμώμενης της αξιοπιστίας των μέσων αναφορικά με τη μη αναπαραγωγή ψευδών ειδήσεων και τη μη πρόκληση σύσχρυσης στο κοινό”. 

Όμως με την λίστα που έδωσε στη δημοσιότητα το επιχείρημα αυτό κατέρρευσε με πάταγο. Το επόμενο ερώτημα είναι εάν η κυβέρνηση θα δώσει στην δημοσιότητα και τα ποσά που διατέθηκαν στα μέσα ενημέρωσης, στις ιστοσελίδες και στα blogs, κάτι που το αρνείται επιμόνως παρά τα αιτήματα της αξιωματικής αντιπολίτευσης και ενός μέρους των μέσων ενημέρωσης και των δημοσιογράφων που επιμένουν να κάνουν την δουλειά τους. Έχει ενδιαφέρον αν επιβεβαιωθεί ότι ένα και μόνο site φιλικού στην κυβέρνηση “δημοσιογράφου” εισέπραξε 800.000 ευρώ, περισσότερα δηλαδή ακόμη και από ορισμένα μεγάλα συγκροτήματα του Τύπου. 

Θα έχει ενδιαφέρον και η σύγκριση των ποσών που εισέπραξαν ένιοι εκ των “δημοσιογράφων” με τις διαχρονικές τους τοποθετήσεις έναντι της κυβέρνησης και του πρωθυπουργού. Ίσως αυτή η αντιστοίχιση δώσει απάντηση στο κρίσιμο ερώτημα που θέτει η αντιπολίτευση: “με ποια κριτήρια μοιράστηκαν τα 20 εκατομμύρια ευρώ της καμπάνιας;”. Θα είναι απογοητευτικό να επιβεβαιωθεί ότι η κυβέρνηση των αρίστων μπούκωσε δημοσιογράφους και μέσα ενημέρωσης για να μην της κάνουν κριτική ή ακόμη χειρότερα για να την δοξολογούν και να εμφανίζει δυσθεώρητο προβάδισμα σε όλες τις μετρήσεις. Γιατί ως γνωστόν τα παιδιά του αστικού τύπου έχουν τρόπους και δεν μιλάνε με γεμάτο το στόμα.  

ΥΓ. Να υπογραμμίσουμε ότι θεωρούμε την καμπάνια χρήσιμη και αρκετά από τα μέσα ενημέρωσης δικαίως συμμετείχαν και εισέπραξαν. Δεν έχουμε καμία διάθεση να μηδενίσουμε συλλήβδην μία πρωτοβουλία της κυβέρνησης που συνέβαλλε στο θετικό αποτέλεσμα της αντιμετώπισης του κορονοϊού. Ωστόσο οφείλουμε να υπενθυμίσουμε ότι πρόκειται για χρήματα του ελληνικού λαού, των ελλήνων φορολογουμένων και δεν δόθηκαν με τα κριτήρια που προφασίστηκε η κυβέρνηση. 

Γράψτε το σχόλιο σας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Πηγή: Pagenews.gr