Τροχαίο Ιεράπετρα: Νεκρός μοτοσικλετιστής σε γκρεμό

0
13

Τροχαίο έγινε σήμερα Παρασκευή στην Ιεράπετρα με θύμα έναν νεκρό μοτοσικλετιστή. Θυμίζουμε ότι χθες σκοτώθηκε σε τροχαίο στη Λεωφόρο Μεσογείων στην Αθήνα η Μαίρη Μάτσα, εικονολήπτρια στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη στον Ant1.

Το τροχαίο όπου ο μοτοσυκλετιστής έχασε τη ζωή του έγινε στο Κάτω Χωριό Ιεράπετρας. Σύμφωνα με πληροφορίες του creta24, τον άτυχο άνδρα εντόπισε τυχαία ένας περαστικός, ο οποίος κάλεσε το ΕΚΑΒ, για να τον παραλάβει.

Ο άτυχος άνδρας έπεσε στον γκρεμό και για αυτό στο σημείο έσπευσε και η Πυροσβεστική Υπηρεσία, προκειμένου να βοηθήσει στην ανάσυρση της σορού του. Στη συνέχεια, τον παρέλαβε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, όπου και διαπιστώθηκε ο θάνατός του. Μέχρι στιγμής δεν έχουν ταυτοποιηθεί τα στοιχεία του μοτοσυκλετιστή, ενώ η Aστυνομία διερευνά την υπόθεση.

Τροχαίο Ιεράπετρα: Νεκρός μοτοσικλετιστής σε γκρεμό

Τροχαίο Ιεράπετρα: Νεκρός μοτοσικλετιστής σε γκρεμό

Τροχαίο Ιεράπετρα: Προστέθηκε στη μακρά λίστα των θανατηφόρων δυστυχημάτων στην Κρήτη

Στις αρχές του περασμένου καλοκαιριού ο πρόεδρος του Εθελοντικού Συλλόγου Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (Ε.ΣΥ.ΠΡΟ.Τ.Α.) Κρήτης Γιάννης Λιονάκης με αφορμή δυστύχημα που είχε γίνει τότε καυτηρίασε το ζήτημα των υποδομών του νησιού, αλλά και της οδικής συμπεριφοράς, υπενθυμίζοντας παράλληλα πως τα περισσότερα θανατηφόρα συμβαίνουν όχι στο εθνικό δίκτυο, αλλά σε δρόμους εντός της πόλης, όπως και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο.

«Έχει περιοριστεί το πρόβλημα στις εθνικές οδούς, παρότι δυστυχώς στην Κρήτη υστερούμε ακόμα σε επίπεδο υποδομών και ιδίως στον Νομό Χανίων που είναι το χειρότερο τμήμα του ΒΟΑΚ. Ωστόσο, η αστυνόμευση που έχει αυξηθεί, οι κάμερες στον βαθμό που παίζουν τον ρόλο τους και τα 41 χλμ που έχουν διαχωριστικό στηθαίο, έχουν βοηθήσει στο να έχουμε κατά μέσο όρο περίπου 10 με 12 νεκρούς ετησίως, εκεί που είχαμε πάνω από 30 θύματα κάθε χρόνο μέχρι το 2003», τόνισε.

Το πρόβλημα, ωστόσο, όπως ανέφερε, είναι «μεταναστευτικό» και μπορεί να έχει περιοριστεί στην εθνική οδό αλλά έχει ενταθεί σε δρόμους μέσα στον αστικό ιστό και το επαρχιακό οδικό δίκτυο.

«Για παράδειγμα έχουμε πρόβλημα με πολλές παρασύρσεις πεζών και ποδηλατών. Στα Χανιά το 2019 είχαμε 5 νεκρούς, πεζοί – ποδηλάτες, μέσα στην πόλη. Δεν μπορεί σε μια πόλη με 70.000 κατοίκους να έχεις τόσα περιστατικά. Είναι απαράδεκτο», τόνισε ο κ. Λιονάκης.

Σε ό,τι αφορά τις αιτίες που καταγράφονται αυξημένα τροχαία ατυχήματα – δυστυχήματα μέσα στον αστικό ιστό, ο κ. Λιονάκης έκανε λόγο για σοβαρά προβλήματα σε επίπεδο υποδομών. «Για παράδειγμα η λεωφόρο Σούδας είναι συνδετήριος άξονας με τον ΒΟΑΚ και το λιμάνι. Αυτό σημαίνει ότι μπαινοβγαίνουν φορτηγά και υπάρχει αυξημένη κυκλοφορία. Τι σημαίνει πως έχουμε βάλει μια διπλή διαχωριστική γραμμή; Έχει μπει μόνο και μόνο για να γλιτώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες από τις δαπάνες. Είναι απόσειση ευθύνης.Τόσο δύσκολο θα ήταν να γίνουν 2 κυκλικοί κόμβοι που θα λύσουν το πρόβλημα;», επισήμανε και πρόσθεσε:

«Ένα οδόστρωμα που έχει τόσα εκατομμύρια χλμ πάνω του κάθε χρόνο φθείρεται. Θα πρέπει λοιπόν να βάζουμε ακριβό και καλό αντιολισθηρό οδόστρωμα τουλάχιστον κάθε 5ετία. Εκτός αυτού πρέπει να αποφασιστεί ότι το όριο ταχύτητας στους κεντρικούς δρόμους, σύμφωνα με την τάση που υπάρχει παγκοσμίως, θα είναι τα 30 χλμ. Αυτά, μαζί με τη σωστή λειτουργία φαναριών, την ύπαρξη διαβάσεων για πεζούς και πεζοδρομίων, την αστυνομική παρουσία και τη “βαριά” αστυνόμευση θα μπορούσαν να περιορίσουν σημαντικά το πρόβλημα, όπως ήδη έχουν κάνει άλλες πόλεις που επιμένουν να προσπαθούν για την καταπολέμηση των τροχαίων».

Γράψτε το σχόλιο σας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Πηγή: Pagenews.gr