Ζωή Ράπτη: Ακόμα και οι ψυχολόγοι χρειάστηκαν υποστήριξη μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη

0
31

Ζωή Ράπτη: Η υφυπουργός Υγείας είπε ότι ο σταθμάρχης αναγνώρισε το ανθρώπινο λάθος, αλλά αναφέρθηκε και σε διαχρονική παθογένεια.

Για τον Γολγοθά που έχουν μπροστά τους οι οικογένειες των αδικοχαμένων στα Τέμπη, την ψυχολογική υποστήριξη που δέχτηκαν και οι επιβαίνοντες που επιβίωσαν, τις αιτιάσεις της αντιπολίτευσης για την Τριμελή Επιτροπή διερεύνησης που συστάθηκε αλλά και τις παθογένειες στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, μίλησε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεν της ΕΡΤ η υφυπουργός Υγείας, Ζωή Ράπτη.

«’Εχουμε μιλήσει με 192 επιβαίνοντες και οκτώ έχουν ήδη επικοινωνήσει με τους ειδικούς ψυχολόγους της γραμμής 10306 ενώ προβλέπεται δυνατότητα να έχουν υποστήριξη για όσο χρειάζεται. Είναι μακρύς ο δρόμος για να μπορέσεις να ανταπεξέλθεις σε τέτοια τραγική στιγμή ειδικά για όσους έχασαν δικό τους άνθρωπο. Όλοι οι εργαζόμενοι που βρέθηκαν εκεί, πυροσβέστες και ειδικές δυνάμεις και οι ίδιοι οι ψυχολόγοι χρειάστηκαν υποστήριξη», είπε η Ζωή Ράπτη και περιέγραψε:

«Μια ψυχολόγος κατέρρευσε την πρώτη ημέρα δίπλα στου συγγενείς. Κι εμείς βιώσαμε τον πόνο από την πρώτη στιγμή. Δώσαμε πρακτικές συμβουλές όπως το να βρουν οι επιζώντες τα πράγματα τους ενώ άλλοι ρωτούσαν για τους συνεπιβάτες τους».

Στο υπουργείο Υγείας είναι η πρώτη μας προτεραιότητα η υποστήριξη κι ελπίζω να μπορέσουμε κάπως να απαλύνουμε τον πόνο, είπε στη συνέχεια

Σχετικά με την Τριμελή επιτροπή και τις αντιπαραθέσεις μεταξύ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης αλλά και την παραίτηση του μέλους της Θανάση Ζηλιασκόπουλου και την άμεση αντικατάστασή του, η Ζωή Ράπτη απάντησε:

«’Επρεπε να συσταθεί επιτροπή χρησιμοποιώντας ειδικούς όπως ο Καθηγητής Μεταφορών-Παραγωγής στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Η κυβέρνηση τοποθέτησε ανθρώπους αναγνωρισμένου κύρους και όλα τα μέλη είναι αδέκαστα.»

Ο ίδιος ο κ. Ζηλιασκόπουλος παραιτήθηκε για να διευκολύνει τη διαδικασία διερεύνησης της επιτροπής και να μην θεωρηθεί ότι είναι ερευνών και ερευνώμενος, αφού διετέλεσε διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2010.

Πηγή: Pagenews.gr